Sunday 25 December 2011

50 percent carry mark...

Saya akan muktamadkan 50 percent carry mark pada hari Rabu 28 Desember 2011. Diharap semua jawapan bagi soalan I-learn akan saya dapati dari email saya (teesunami@yahoo.com) sebelum atau pada hari Selasa ini 27 Desember 2011. Jika gagal berbuat demikian sudah pasti markah 50% akan berkurangan dengan ketaranya. Dukacita sehingga hari ini 25 Desember, Ahad, saya masih tidak menerima sebarang jawapan email dari sesiapa pun walaupun soalan itu telah diposkan dalam i-learn dalam masa yang agak lama.

3 comments:

  1. x jmpa cri soalan prof...i-learn kemaskini sampai 26hb..

    ReplyDelete
  2. Tak kan last minit nak buat? Usahalah cari soalan itu dari kawan sekuliah..

    Markah muktamad kekal pada 28 Desember 2011. Kalau saya tak terima pada 27 Desember maka markah akan dikurangkan.

    ReplyDelete
  3. salam prof.
    untuk markah asg(group)+ present tu prof bgtau akan ditambah markah presentation.
    markah 6.5 tu markah asg dan prof akan tambah ng markah presentation.
    total mark pun 15.
    klau prof dpt tambah ng markah present boleh lah semua pelajar naikkan carry mark masing2.
    budi bicara prof amat kami harapkan.
    sekian terima kasih.

    syed.azlan

    ReplyDelete